Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

Σταύρος Διαμαντόπουλος.- "Ιδεολογική η παρουσία μου."


Η Καστοριά μπήκε σε νέα «εποχή» με τον Τάκη Δανιηλίδη να αναλαμβάνει τα ηνία και τον Σταύρο Διαμαντόπουλο να επανέρχεται στην τεχνική ηγεσία των «γουναράδων». Ο Έλληνας τεχνικός, μιλώντας στο Sportnet θέλησε να κρατήσει χαμηλούς τόνους, υποσχόμενος πολύ δουλειά.


Κ. Διαμαντόπουλε στην Καστοριά πνέει άλλος… άνεμος με την έλευση του κυρίου Δανιηλίδη…


"Είναι αλήθεια. Ο κύριος Δανιηλίδης πήρε την ομάδα και θεωρώ ότι θα συνεχιστεί κανονικά η συνεργασία μας. Το κακό είναι ότι διεκόπη η προετοιμασία, αλλά πλέον μπαίνουμε σε μία νέα λογική. Να χτίσουμε μία νέα ομάδα".



Η Καστοριά προλαβαίνει να αγωνιστεί στο ματς με τα Τρίκαλα στο Κύπελλο;


"Βάσει νόμου θα πρέπει να παρουσιαστεί μία ομάδα. Οπωσδήποτε αυτή την στιγμή η ομάδα δεν είναι στημένη, καθώς έχουμε ρίξει το βάρος στην φυσική κατάσταση. Μπορεί στο ματς της Κυριακής να πάνε και μικρά παιδιά. Θα δούμε μέσα στις επόμενες μέρες. Πάμε τώρα πάλι από την αρχή".


Ποιος είναι ο στόχος της ομάδας για τη νέα χρονιά;


"Εγώ δεν είμαι μάγος, ούτε ταχυδακτυλουργός. Ξέρω την δουλειά μου και θα προσπαθήσω να φτιάξω μια ομάδα. Η Καστοριά, κοιτώντας και στην ιστορία της είναι μία ομάδα που ανήκει στον λαό της. Εκεί ποντάρουμε φέτος. Στην ευαισθησία του απλού φίλαθλου. Αυτού που δίνει 5 ή 10 ευρώ και κάθεται σε μία γωνία για να βγει ότι καλύτερο. Η Καστοριά δεν ξεκινάει ποτέ για να πει ότι θα μείνω στην κατηγορία. Βλέποντας την ιστορία της, μπορεί να χτίσει το μέλλον της".


Ακόμα και αν δεν έρθει η άνοδος στην Β΄ Εθνική;
"Η Καστοριά πάντα θα μάχεται για το καλύτερο. Εγώ θέλω να μπορέσει η ομάδα να προσαρμοστεί στη νέα… εποχή. Θα γίνει σωστή δουλειά και μεθοδική. Με παιδιά από την περιοχή. Εγώ στηρίζω το παρόν, βοηθάω το μέλλον. Η παρουσία μου είναι περισσότερο ιδεολογική, παρά οικονομική".


Γιώργος Κυριακόπουλος - SPORTNET.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου