Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Η έγγραφη παραίτηση του αντιπροέδρου κ. Ιωάννη Μιχάλτσε και το σχετικό μήνυμα του προς πολλαπλούς αποδέκτες.


Επιβεβαιώθηκε με κάθε επισημότητα η είδηση που πρώτο το Kastoria-FC News έβγαλε στη δημοσιότητα σχετικά με την αποχώρηση του αντιπροέδρου της Καστοριάς κ. Ιωάννη Μιχάλτσε από τα τεκταινόμενα του συλλόγου μιας και λάβαμε σήμερα, Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012, την έγγραφη παραίτηση του τέως πλέον αντιπροέδρου του συλλόγου και σας την παραθέτουμε αυτούσια.

''Προς: Α. Γ. Σ. Καστοριάς "ΚΑΣΤΟΡΙΑ"
13 / 1 / 2012
Υπόψη του κυρίου Προέδρου

Κοιν: Προς τα υπόλοιπα μέλη του Δ. Σ.

Κύριε Πρόεδρε,

με την παρούσα επιστολή, σας υποβάλλω την παραίτηση μου από μέλος του Δ.Σ. της Καστοριάς και την θέση του αντιπρόεδρου.

Η παραίτηση μου οφείλεται, αποκλειστικά, στην μη εύρυθμη λειτουργία του Δ. Σ. του Συλλόγου μας και στην παντελή έλλειψη συλλογικών αποφάσεων, αλλά και στην μη ύπαρξη, ουσιαστικά, του Δ.Σ. της ομάδας μας.

Παράλληλα, οι προσωπικές και οι επαγγελματικές υποχρεώσεις μου, οι οποίες βρίσκονται στο εξωτερικό, με κρατούν μακριά για μεγάλο χρονικό διάστημα από την Καστοριά, πράγμα που δεν μου επιτρέπει να παρακολουθώ, ανελλιπώς, τα τεκταινόμενα του Σωματείου.

Για τους παραπάνω λόγους, αλλά και για τα πιο πρόσφατα γεγονότα, τα οποία συνέβησαν τις τρεις τελευταίες μέρες (εσείς τα γνωρίζετε καλύτερα, διότι εσείς κ. Πρόεδρε τα παρακινήσατε όλα), αποφάσισα να σας υποβάλλω την παραίτηση μου, την οποία παρακαλώ να κάνετε αποδεκτή.

Με εκτίμηση,

Μιχάλτσες Ιωάννης ''

Μάλιστα, η εν λόγω επίσημη παραίτηση συνοδεύτηκε και από το ακόλουθο μήνυμα του κ. Ιωάννη Μιχάλτσε προς πολλαπλούς αποδέκτες:



"Αγαπητοί φίλοι της Καστοριάς,

βρίσκομαι, δυστυχώς, στην δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσω την παραίτηση μου από την θέση του Αντιπροέδρου του Α.Γ.Σ. Καστοριάς "ΚΑΣΤΟΡΙΑ".Αυτή μου την απόφαση την πήρα μετά από ώριμη σκέψη, με αφορμή όλα, όσα συμβαίνουν στο σωματείο μας τον τελευταίο καιρό.

Ήμουν παρών στο πλευρό του κ. Αχιλλέα Σταμούλη, επί είκοσι (20) συναπτούς μήνες, με ενεργή παρουσία σε όλα τα επίπεδα. Υπηρέτησα πιστά τον σύλλογο μας με όλες μου τις δυνάμεις, ηθικά, υλικά, οικονομικά, δίνοντας τον καλύτερο μου εαυτό στην ομάδα που αγαπώ. Ήταν μεγάλη η τιμή για μένα που μου δόθηκε η ευκαιρία να υπηρετήσω την Καστοριά, από την θέση του αντιπροέδρου.

Λυπάμαι, αφάνταστα, που παραιτούμαι με αυτόν τον τρόπο και σε μια δύσκολη χρονική στιγμή για την Καστοριά. Όμως, δεν πάει άλλο. Όπως βλέπετε η ομάδα μας πάει από το κακό στο χειρότερο κι εγώ από την μεριά μου, με τις επικρατούσες συνθήκες, δεν μπορώ να κάνω τίποτα παραπάνω για να την σώσω.

Δεν θα ήθελα στην παρούσα φάση να αναφερθώ με μακροσκελείς δηλώσεις, για τους ακριβείς λόγους της παραίτησης μου, μια και η ομάδα μας βρίσκεται σε εξαιρετικά δύσκολη θέση. Θα το κάνω όμως, αν προκληθώ. Οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτήν μου την απόφαση είναι γνωστοί στον πρόεδρο κ. Αχιλλέα Σταμούλη και αυτό μου είναι αρκετό.

Λυπάμαι, ειλικρινά, που παραιτούμαι, όμως, δεν γίνεται διαφορετικά.Εύχομαι, η ομάδα μας να βρει γρήγορα τον δρόμο της και να την καμαρώσω ξανά στις μεγάλες κατηγορίες, γιατί πραγματικά δεν της αξίζει, σε καμιά περίπτωση, να είναι στην κατηγορία που βρίσκεται, αλλά και σε αυτή την κατάσταση, στην οποία την καταντήσανε.

Τελειώνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ποδοσφαιριστές, τους προπονητές, για την άψογη συνεργασία που είχα μαζί τους, καθώς και τον φίλαθλο κόσμο της ομάδας μας και ιδιαίτερα τους ανθρώπους εκείνους που συμπαραστάθηκαν πιο ενεργά στην ομάδα μας.

Με εκτίμηση,

Μιχάλτσες Ιωάννης.''


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου