Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009

Σε παραίτηση με έντονες αιχμές προς πολλαπλούς αποδέκτες προέβη ,μέσω του Kastoria-fc News, το μέλος του ΔΣ της ΠΑΕ Καστοριάς Νικόλαος Γιαννάκης!


Την παραίτηση του από το ΔΣ της ΠΑΕ Καστοριάς ανακοίνωσε πριν από λίγο ο Νικόλαος Γιαννάκης, ο οποίος φανερά προβληματισμένος και αγανακτισμένος από τις τελευταίες και όχι μόνο δυσοίωνες εξελίξεις για το μέλλον της ΠΑΕ προέβη σε κάποιες αιχμηρές δηλώσεις ,γνωστοποιώντας παράλληλα την παραίτηση του από τα διοικητικά τεκταινόμενα των ''Γουναράδων. Διαβάστε αναλυτικά τι δήλωσε αποκλειστικά στο Kastoria-fc News το πρώην διοικητικό μέλος της ΠΑΕ:

''Σήμερα Σάββατο 24/11/2009 εστάλη ένα πούλμαν στην Καστοριά για να κατεβάσει στη Θεσσαλονίκη μερικούς παίκτες για τον αγώνα με τον ΠΑΟΝΕ και έμαθα ότι δεν αφήσανε τους ποδοσφαιριστές να μπουν μέσα. Ποιοι είναι λοιπόν αυτοί που θέλουν να μη κατέβει η ομάδα στο παιχνίδι και γιατί;''

''Θέλω να δηλώσω την παραίτηση μου και ότι δεν έχω καμία σχέση με το ΔΣ.Δεν ανέχομαι την κοροιδία.Πονάω την ομάδα και θέλω το καλό της ,αλλά μετά από τον πόλεμο που γίνεται εναντίον μου νομίζοντας ότι έχω κάποια σχέση με τον Τάκη (σ.σ. Δανιηλίδη) αποφάσισα να δηλώσω ότι δεν έχω καμία σχέσην μ' αυτόν και δηλώνω την παραίτηση μου στη διάθεση του προέδρου της ΕΠΣ Καστοριάς, κ. Γκίτσιο και σ' οποιονδήποτε άλλο ενδιαφέρεται για το καλό της ομάδας, αν υπάρχει κανείς....''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου